Контактна інформація

Сервіс

Сервісні роботи інжинірингових систем 

1. Про нас

2. Чому важливо дотримуватися сервісних вимог і регулярно проходити сервісне обслуговування

3. Види сервісних робіт

4. Гарантійні умови та сервіс

5. Чому краще обирати нас



Сервісний центр teplocentr.ua

Ми авторизована сервісна організація. Спеціалізуємось на обслуговуванні інжинірингових систем більше 20 років.
Досвідчені сервісні інженери нашої компанії мають в розпорядженні сучасне діагностичне обладнання та необхідний запас комплектуючих і техніки від кращих світових виробників.  

Сервісні роботи можуть бути як профілактичні так і критичні, які потребують негайної уваги. Профілактика — можливість бути впевненими у роботі систем на протязі всього часу експлуатації. Ми перевіримо робочі показники та надамо цінні рекомендації по правильному використанню обладнання. 



Чому важливо дотримуватися сервісних вимог

Сервіс обладнання та комплектуючих інжинірингових систем вимагає регулярної реалізації. 
По-перше, сервісні роботи подовжують термін безперебійної та налагодженної роботи систем, економить ваші кошти на ремонті (профілактичні роботи фінансово вигідніші), а по-друге, що саме важливе: ви захищаєте себе від небезпечних ситуацій, які при безвідповідальному використанні можуть трапитися.

Важливо дотримуватися правил використання виробів, які зазначені в посібниках з експлуатації обладнання і проводити технічне обслуговування щонайменше — один раз на два роки. В залежності від результатів оглядів, може знадобитися більш частіше обслуговування.


Види сервісних робіт

Сервісні роботи систем опалення включають в себе обширний перелік робіт. Це можуть бути роботи по:

  • електричній частині (ремонт та заміна датчиків, запобіжників, плат, чистка та заміна електродів запальника та контролю, трансформатору запальника і т. д.);
  • гідравлічній частині (промивка та заміна теплообмінників, заміна триходового клапана, прокладок, термоманометра, манометра, заміна та ремонт підривного клапана, заміна розширювального баку, супорта, циркуляційного насоса, чистка фільтра, промивка бойлерів, заміна сальників первинного теплообмінника, демонтаж з’єднань трубної системи до котла, регулювання тиску в розширювальному баку, заміна груші гідроакумулятора, чистка відвідника повітря і т. д.);
  • газоповітряних систем (налаштування і заміна газового клапана, чистка пальника, заміна пресостата (турбо), чистка газових трубок пресостата, заміна трубки “Піто”, заміна і чистка форсунок і колектора, заміна і чистка турбіни, чистка котлів і теплообмінників твердопаливних котлів від сажі, розблокування і чистка газового блока, заміна панелей обшивки)
  • виведення обладнання з експлуатації (тимчасове, наприклад, коли в зимній період планується відпустка або остаточне, яке потребує підходу спеціаліста, який встановлював вироб).



Гарантія і сервісне обслуговування

Сервісна книжка, як і гарантійний талон — невід’ємна частина обладнання. У момент придбання обладнання гарантійний талон заповнюється у відповідних графах і відривних талонах тільки менеджером з продажу. При сервісному обслуговуванні відмітки має право робити тільки представник авторизованої сервісної організації, яким ми являємося. Гарантійний термін кожного обладнання встановлюється виробником. З гарантійними зобов’язаннями виробників можно ознайомитися тут.

Ми підтримуємо перед кінцевим споживачем гарантійні зобов'язання на обладнання, що поставляється згідно укладених з ними договорів, надаючи разом з товарами повний комплект документації та своєчасно заповнюючи його при продажу і при першому введенні в експлуатацію обладнання. 
Гарантійне обслуговування — це наше зобов'язання безкоштовно відновити працездатність обладнання, якщо з боку покупця були дотримані всі умови гарантійних зобов'язань.

Гарантія на обладнання, комплектуючі та запасні частини дійсна за умов дотримання наступних вимог:
  • монтаж та пусконалагоджувальні роботи має право здійснювати лише авторизований сервісний партнер з ліцензією та паспортом фахівця! Сервісна служба несе відповідальність за несправності лише у випадках, коли первинне введення в експлуатацію здійснювалось в присутності представника організації, який виконував монтаж обладнання.
  • Гарантія вважається недійсною, якщо перше введення в експлуатацію обладнання було виконано покупцем самостійно або сервісним інженером інший сервісної служби, яка не має права на перше введення в експлуатацію від виробника. 
  • Сервіс-майстер не зобов’язаний усувати недоліки, які виникли внаслідок неправильного монтажу, але може це зробити за відповідну плату. Якщо ці недоліки не були усунені — то гарантія стає недійсною.
  • Гарантія на обладнання не дійсна, якщо Гарантійний талон заповнений не повністю, не вірно, нечітко, якщо є виправлення, відсутні необхідні підписи і печатки або сервісна книжка загублена. 
Всі умови за гарантійними зобов'язаннями і сервісним обслуговуванням нашого обладнання розроблено відповідно до положень закону України: «Про захист прав споживачів» та постанов «Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів».
Вся продукція нашего інтернет-магазину має декларації відповідності, екологічні заключення і дозволи на використання в Україні. 

Несподівана ситуація і вам потрібен швидкий ремонт?!


Без имени-1.jpg




Чому краще віддати перевагу саме нам:

  • ми спеціалізуємось на будь-яких інжинірингових системах: побутових, комерційних та промислових;
  • досвід нашої роботи — більше 20 років;
  • ви можете також придбати обладнання світових брендів із широкого асортименту на нашому сайті;
  • майстри можуть виїжджати за запитом у будь-який зручний для вас час і приймати обладнання у сервісному центрі;
  • миттєво приймаємо заявки — достатньо заповнити форму і ми відреагуємо у найкоротший термін;
  • післягарантійне та гарантійне обслуговування;
  • оптимальне поєднання ціни та якості.


еще три.jpg


Ми підходимо до кожного замовлення індивідуально,
забезпечуючи найефективніше рішення.





Сервісний центр
0 (800) 50-34-24