Контактна інформація

Доставка і оплата

Доставка

ТОВ ТД «Теплоцентр» дбайливо організовує для клієнтів кілька варіантів отримання товарів:

самовивіз у Чернівцях і Хмельницькому;

доставка по Україні Новою Поштою;

доставка по Україні іншими кур'єрськими службами.

Отримання товару в Чернівцях, самовивіз


Ви самостійно можете отримати товар за адресою м. Чернівці, вул Лесина, 3А. Все що потрібно, це купити теплотехніку і отримати номер реалізації, за яким і отримуєте товар.

Як це приблизно виглядає: «Добрий день! Я за котлом, номер реалізації 12854». «Добрий день, ось ваше замовлення!».


Отримання товару по Україні, доставка Новою поштою

З понеділка по п'ятницю оформлюються доставки Новою поштою. 

Замовлення, які прийняті до 12:00 години — відправляються в той же день.

Замовлення, прийняті після 12:00 години — відправляються на наступний день.

Ми організовуємо безкоштовне доупакування посилки стрейч-плівкою для збереження товарного стану заводської упаковки. Вартість доставки оплачується клієнтом.

Ви можете замовити доставку на склад Нової пошти або за адресою. Від способу доставки ціна буде відрізнятися. На сайті Нової пошти можна попередньо розрахувати приблизну вартість доставки. Всі посилки страхуються на повну вартість товару, що перевозиться. Відразу після відправки товару ви отримуєте номер ТТН (товарно-транспортна накладна). Після чого, ви зможете відстежувати статус відправки онлайн на сайті нової пошти.

Важливо: при отриманні посилки відкрийте її в присутності кур'єра Нової пошти. При виявленні дефекту складіть з кур'єром акт про пошкодження і прикладіть фото дефекту. Дотримання даних умов — це гарантія грошової або товарної компенсації. В іншому випадку — компанія не гарантує відшкодування повноцінної вартості товару.

Отримання товару по Україні, доставка іншими кур'єрськими службами

Якщо доставка Новою поштою неможлива, ми відправляємо замовлення іншими службами експрес-доставки, а саме Ін-Тайм, САТ, Нічний Експрес, Justin. Відправляємо за 100% передоплатою. Доставку страхуємо на повну вартість товару.

Терміни доставки, в даному випадку, збільшуються, як правило, на 1-3 дня. Ризики і претензії з приводу роботи перевізника бере на себе клієнт. В даному способі немає можливості доупакування.

Оплата 

Ми пропонуємо три варіанти оплати: готівка, безготівковий розрахунок, електронні системи.

Оплата готівкою

  • передається кур’єру при кур'єрській доставці по місту; 

  • передається перевізнику накладеним платежем;

  • передається представнику компанії в гривневій валюті. 

Безготівковий розрахунок

При оформленні замовлення в кошику ви можете вибрати варіант безготівкової оплати. Вам сгенерується рахунок для оплати у банку. Приймаються картки Visa і Master Card. В процесі оплати ви будете перенаправлені на сервер системи ASSIST, де потрібно ввести номер карти, термін її дії та прізвище, ім'я власника.

Відмова авторизації може бути якщо:

  • ваш банк не підтримує технологію 3D-Secure; 

  • на картці недостатньо коштів для покупки;

  • ваш банк не підтримує послугу платежів в інтернеті;

  • минув час очікування введення даних;

  • в даних була допущена помилка.

 В цих випадках ви можете повторити авторизацію через 20 хвилин, скористатися іншою карткою або звернутися до свого банку для вирішення питання.

Електронні системи

Для оплати ви можете скористатися електронною платіжною системою Liq Pay. Вас буде перенаправлено на сторінку платіжного сервісу. Заповніть форму слідуючи інструкціям.

Який би спосіб оплати ви не вибрали — ми завжди на зв'язку! 

Залишилися питання щодо нюансів доставки або оплати — телефонуйте безкоштовно за гарячим номером телефону: 

0 800 30 30 12.