Контактна інформація

Гарантія і повернення

ТОВ ТД «Теплоцентр» надає на товари гарантію від виробника. Якщо після покупки ви виявили дефект товару — у вас є право вимагати його усунення.

Гарантійний термін — це і є гарантія виробника, під час якого покупець може вимагати безкоштовний гарантійний ремонт, який проводиться в сервісних центрах виробника, адреси яких вказані в гарантійному талоні.
Право на гарантійний термін дає заповнений гарантійний талон, якщо ви отримуєте замовлення поштою, він повинен додаватися до товару.

Важливо: перед купівлею перевірте комплектацію товару і переконайтеся в його цілісності. Якщо покупка здійснюється за допомогою перевізника: відкрийте посилку в присутності кур'єра. Після покупки товар вважається прийнятим без претензій (крім гарантійних випадків, про це нижче). Зберігайте чек!

Протягом 14 днів з моменту придбання товару, покупець також може відмовитися від товару, якщо він не надходив в експлуатацію, має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма документами в т. ч. з чеком.
Після того, як товар був розпакований або використовувався і виявився несправним гарантія виробника дозволяє безкоштовно його відремонтувати або, якщо ремонт не був виконаний протягом 14 днів після отримання товару сервісним центром — обміняти.

 Гарантія діє тільки в тому випадку, якщо покупець дотримувався правил експлуатації.

Правила повернення або обміну товару:
  • покупець має право обміняти товар належної якості на інший, цього ж виробника, ідентичний за вартістю або з урахуванням різниці в ціні;
  • заміна товару відбувається протягом 7 робочих днів з дня запиту;
  • з експертизою на відповідність товару зазначеним нормам, обмін повинен бути здійснений протягом 20 робочих днів;
  • повернення товару здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми в розмірі вартості товару;
  • термін повернення грошових коштів клієнту залежить від виду оплати покупки. При готівковому розрахунку повернення грошових коштів здійснюється не пізніше ніж через 10 робочих днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення. Зарахування вартості товару на карту клієнта, якщо був використаний безготівковий розрахунок, відбувається протягом 5 робочих днів, після отримання вимоги про повернення. При використанні електронних платіжних систем, повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 робочих днів.
Гарантія припиняються, якщо:

  • покупець порушив правила експлуатації, які вказані в інструкції до товару;
  • якщо сервісне обслуговування товару є обов'язковим, а покупець не дотримується цієї умови. Сервісне обслуговування підтверджується актом, складеним сервісною організацією;
  • покупець втрутився в конструкцію товару (додавання або вилучення елементів);
  • товар вийшов з ладу в результаті фізичних ушкоджень (коротке замикання, удар, попадання сторонніх предметів, інше);
  • при монтажі продукту були порушені встановлені правила.