Історія бренду GROHE
Час на прочитання статті - 4 хв.12 с
1 Трохи історії виникнення компанії GROHE.
3. Історія інноваційних рішень GROHE.
Протягом багатьох десятиліть компанія GROHE дотримується таких цінностей бренду, як технологія, якість, довговічність та дизайн, які ілюструють прагнення GROHE створювати виняткові враження та надавати «Чистий Freude an Wasser». Завдяки своїй інженерній, інноваційній та дизайнерській діяльності, продукція GROHE носить знак якості «Зроблено в Німеччині», що зрештою зміцнює довіру клієнтів до бренду.
На всіх заводах виробничої мережі GROHE використовується високоточна техніка виробництва, щоб забезпечити відповідність незмінно високим стандартам GROHE. Таким чином GROHE гарантує, що її продукція відповідає найбезкомпроміснішим вимогам щодо якості виготовлення та функціональності. тл
""Ми продовжуємо розширювати присутність нашого бренду в усіх економічних регіонах світу, щоб посилити його конкурентоспроможність і захистити незалежність нашої компанії. Ми зосереджуємося на продуктах і системах водної техніки, постійно вдосконалюючи стандарти якості, функціональності та дизайну. Наші продукти та послуги відповідають очікуванням наших клієнтів і підвищують їх бажання купувати. Це гарантує, що наші послуги відповідають тенденціям ринку та гарантують високий рівень задоволеності клієнтів. Наша корпоративна культура активно сприяє інноваціям і забезпечує швидке втілення хороших ідей у нові продукти"
Трохи історії
Одного разу в 1934 році Фрідріх Грое, син виробника металевих деталей Ханса Грое, покинув роботу в компанії батька HansGrohe, щоб розпочати бізнес самотужки. У 1936 році він придбав компанію Berkenhoff & Paschedag - виробника сантехніки, яка працювала з 1911 року і була розташована в маленькому німецькому містечку Хемер поблизу Дортмунда у Вестфалії.
Минуло два роки, перш ніж компанія Grohe отримала перші замовлення з-за кордону. Друга світова війна перервала розвиток фірми.
Після війни, у 1948 році, компанія була перейменована на честь власника: Friedrich Grohe Armaturenfabrik.
Компанія GROHE дуже виграла від післявоєнного будівельного буму. Вибуховий попит на сантехніку для кухні та ванних кімнат поставив компанію на шлях динамічного зростання. У 1956 році GROHE купила компанію Carl Nestler, виробника термостатів, яка знаходилася в невеликому містечку Лар в Шварцвальді. Перша дочірня компанія Grohe була перейменована на GROHE Thermostat GmbH. Тоді GROHE випускає Skalatherm - так званий «народний термостат» — це автоматичний змішувальний клапан із вбудованим термостатом, що забезпечує високу точність. Клієнти визнають високу точність і відтепер використовують саме цей продукт лише в лабораторіях кольорової фотографії. Тому що лабораторії вимагають, щоб температури води були абсолютно точними через надзвичайну чутливість плівок, що проявляються.
У 1957 році, щоб допомогти просувати свою продукцію, GROHE почав проводити спеціальне навчання для роздрібних торговців, які продавали сантехніку GROHE для кухні та ванної кімнати, а також для сантехніків, які їх встановлювали. Через шість років у Ларі було зведено абсолютно новий завод з виробництва термостатів.
Протягом 1960-х і 1970-х років Фрідріх Грое вийшов на міжнародний рівень. У 1961 році компанія заснувала свою першу іноземну філію у Франції. Друга була заснована в Австрії в 1965 році, а через два роки - третя дочірня компанія за кордоном в Італії. У 1973 році компанія GROHE заснувала свою четверту європейську філію в Нідерландах. Через п'ять років компанія розширилася до Великобританії та Іспанії, а в 1979 році - до Бельгії.
Смерть засновника компанії Фрідріха Грое в 1983 році закрила главу в історії фірми. Наступного року спадкоємці Фрідріха Грое викупили контрольний пакет акцій ITT у Фрідріха Грое та продали свою 26-відсоткову частку в Hansgrohe американській корпорації Masco в Індіанаполісі
Сучасна історія бренду
У 1991 році компанія Friedrich GROHE бултворена в публічну акціонерну компанію під назвою Friedrich GROHE AG. Сім'я Grohe зберегла контрольний пакет акцій підприємства, а IPO поповнило банківський рахунок компанії готівкою для фінансування подальшого розвитку. У першій половині 1990-х років Фрідріх Грое придбав німецьких виробників сантехнічного обладнання HD Eichelberg & Co. GmbH, Herzberger Armaturen GmbH і DAL-Georg Rost & Soehne GmbH Armaturenfabrik, включаючи їх дочірні компанії Aqua Butzke AG і Eggemann GmbH. Придбання приватної групи DAL/Rost призвело до того, що продажі Friedrich GROHE перевищили позначку в 1 мільярд німецьких марок. Асортимент продукції GROHE доповнили лінійка систем інсталяції та змиву DAL/Rost і автоматична сантехніка Aqua Butzke для громадських будівель.
Щоб позиціонувати Фрідріха Грое як «світового лідера у сфері водних технологій», компанія інвестувала понад 50 мільйонів німецьких марок у масштабну маркетингову кампанію. Під егідою імені GROHE фірма заснувала чотири суб-бренди: сантехніка для ванних кімнат, така як змішувачі та змішувачі для гарячої та холодної води, продавалися під маркою Groheart; термостати, вентилі та інше сантехнічне обладнання для кухонь і ванних кімнат продавалися під маркою Grohetec; змивна унітазна арматура та бачки мали маркування Grohedal; світильники для професійного управління водою в громадських будівлях продавалися під торговою маркою Groheaqua. Маркетингова кампанія включала рекламу в німецьких журналах про сантехніку, а також спеціальні та загальні споживчі видання. Кампанія не тільки підняла Фрідріха Грое публічне визнання, але отримала німецьку нагороду з маркетингу в 1996 році.
У червні 1999 року, на подив бізнес-спільноти та акціонерів, Чарльз Р. Грое, голова консультативної ради Фрідріха Грое та мажоритарний акціонер, оголосив, що він і родина Рост продають свої частки в компанії.
Сполучені Штати стали найважливішим ринком компанії за межами Німеччини, генеруючи 200 мільйонів німецьких марок (або близько 160 мільйонів доларів) продажів у 2000 році. Компанія також інвестувала в нові дочірні компанії у Східній Європі, зокрема в Польщі та Росії, а також в Азії, де Фрідріх Грое планував відкрити новий завод у Шанхаї та співпрацювати з китайським виробником плитки.
Історія інноваційних рішень Grohe.
За час існування компанії було створено безліч ноу-хау у світі сантехніки. Повірте у свій час ці відкриття були справжнім проривом на ринку. Основними з них були:
1956 рік – GROHE Skalatherm стає першим «народним» термостатом для ванної в Німеччині. 1968 рік – популярна модель одноважільного змішувача GROHE виходить на світовий ринок. 1973 рік – GROHE починає випуск кухонних змішувачів з висувним виливом 1983 рік – GROHE Relexor стає першою в своєму роді душовою системою з двома щітками, що обертаються, виконують масажні функції. 2002 рік – технологія CoolTouch для кращої безпеки, яка запобігає небезпечному нагріванню зовнішньої поверхні пристроїв. 2004 рік – перший змішувач із цифровим інтерфейсом GROHE Ondus, справжній прорив для свого часу 2009 рік – інноваційні водні системи GROHE Blue и GROHE Red, которые переосмысливают потребление воды и становятся бестселлерами 2014 рік – перший унітаз-біде від GROHE - GROHE Sensia Arena - відкриває новий вимір у догляді за тілом та екологічному способі мислення людства 2015 рік – технологія управління SmartControl, що забезпечує безпрецедентний комфорт у душі 2017 рік – датчики протікання Sense та системи антизатоплення Sense Guard для розумного будинку 2019 рік – унікальний змішувач GROHE Icon 3D, виготовлений методом тривимірного друку по металу, задає бачення майбутнього дизайну та технологій |
Лише за останні десять років успіх GROHE підтверджено понад 240 нагородами за дизайн та інновації, а також місцем у трійці лідерів серед «Найстійкіших великих компаній Німеччини 2015 року». Численні гучні проекти по всьому світу оснащені продукцією GROHE, що свідчить про перевагу бренду з боку архітекторів, дизайнерів і розробників.
У 2014 році GROHE стала частиною LIXIL Group Corporation, компанії, яка зареєстрована на Токійській фондовій біржі. LIXIL є світовим лідером на ринку сантехніки, а також провідним японським постачальником житлових і будівельних матеріалів.
Приємно, що саме компанія Теплоцентр віднедавна є фірмовим відділом компанії GROHE в Чернівцях.Завітайте в шоурум нашої компанії на вулицю Лесина 3А в місті Чернівці і перегляньте широкий ряд продукції GROHE, який там представлений. Ви можете купити чи замовити в нашому шоурумі в Чернівцях більшість позицій каталогу Grohe. Завійтайте і переконаєтесь в усьому сказаному.
Товари
- Коментарі